بازخوردهای مردم از سریال «فوق لیسانسهها»
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۲۸۹۵۶
خبرگزاری میزان- سیاوش چراغیپور بازیگر سریال «فوق لیسانسهها» گفت: سروش صحت در «لیسانسهها» نشان داد که میتوان مردم را بدون استفاده از لودگی خنداند و سریالی را مطابق با تعریف کمدی به مخاطب ارائه داد. تاریخ انتشار: 11:20 - 08 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۲۰۰۱
به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،سیاوش چراغیپور بازیگر سریال «فوق لیسانسهها» به کارگردانی سروش صحت با اشاره به حضور خود در هر سه فصل این سریال، گفت: شخصیت آقای امیری در طول مدت چند ساله این سریال هیچ تغییری نکرده است و فقط اتفاقها و موقعیتهای این آدم و اطرافیان در راستای خط اصلی قصه به این سریال اضافه شده است.
بیشتر بخوانید:
اخباری که در وبسایت منتشر نمیشوند!
وی ادامه داد: در این سریال هیچ کدام از شخصیتها تغییر جدی شخصیتی نداشتهاند. غیر از سه شخصیت جوان اصلی که قبلا لیسانس داشتند و در حال حاضر مشغول اخذ مدرک فوق لیسانس شدهاند، مابقی کاراکترها تغییر محسوسی نداشتند.
این بازیگر در ادامه نیز با اشاره به بازخوردهای مردم از این سریال بیان داشت: مردم به دلیل سابقه ذهنی که در این دو فصل از این سریال داشتند خیلی مشتاق و منتظر بودند که چه زمانی این سریال پخش خواهد شد. الان هم که سریال پخش شده خوشبختانه ارتباط خوبی با سریال گرفته اند که از بازخوردها کاملا مشخص است.
بازیگر سریال «بچه مهندس» در ادامه درباره اینکه سریالهای طنز چقدر پتانسیل ادامهدار شدن دارد؟، بیان داشت: اگر سریالهای طنز استخوان بندی موضوعی محکمی داشته باشند و شخصیتها به درستی در قصه تعریف شده باشند، میتواند تا یکسال هم ادامه داشته باشد. هرچند تجربههای ۹۰ شبی هم در سریالهای طنز داشتیم که بسیار موفق بودند.
بیشتر بخوانید: ارتباط خوب مخاطبان با سریال «فوق لیسانسهها»/جذابیت کار با سروش صحتوی ادامه داد: مردم ما به دنبال نشاط و شادی هستند و دوست دارند وقتی از بیرون به خانه میآیند فارغ از مسائل روزمره حال و هوایشان عوض شود و لااقل یکساعت رها از شرایط روزمره حالشان خوب شود. به شرطی که این قصهها ساختار محکم و درست داشته باشند و صرف اینکه بخواهند به هر قیمتی بخنداند نباشد.
این بازیگر با اشاره به توانایی صحت در کارگردانی طنز نیز افزود: سروش صحت در لیسانسهها نشان داد که میتوان مردم را بدون استفاده از لودگی خنداند و سریالی را مطابق با تعریف کمدی و طنز به مخاطب ارائه داد.
منبع:فارس
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانههای داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانهای منتشر میشود.
منبع: خبرگزاری میزان
کلیدواژه: لیسانسه ها فوق لیسانسه ها سریال فیلم کمدی
درخواست حذف خبر:
«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را بهطور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کردهاست، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۲۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتیکه در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
خبر بعدی:
حرفهای جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
اعتماد نوشت: بهنام تشکر بهتازگی در برنامه «زودیاک» که در شبکه نمایش خانگی پخش میشود، حضور یافته و از بازیگران اصلی است.
گفتوگوی زیر به این مناسبت با او انجام شده است.
دلیل حضورتان در برنامه زودیاک، علاقه به بازی مافیاست یا حضور در یک گیم شو به عنوان یک تجربه متفاوت در قالب تصویر؟
من بازی مافیا را دوست دارم و از اولین نفراتی بودم که در تلویزیون مافیا اجرا کردم و گاد بازی بودم. هرچه سریهای جدیدتری از مافیا تولید شد، نقشهای بیشتری روی کار آمد که برای من جذاب بود. زودیاک هم سناریوی جذاب و متفاوتی داشت و وقتی دوستان دعوت کردند تصمیم گرفتم که در برنامه زودیاک باشم.
گرداندن بازی مافیا را بیشتر دوست دارید یا بازی کردن را؟
گرداندن بازی را بیشتر دوست دارم. اینکه سفید باشم برایم لذتبخشتر است.
نظرتان در مورد مدل اجرا و گردانندگی محمد بحرانی در زودیاک چیست؟
محمد را خیلی زیاد دوست دارم و به نظرم در هر جایی که قرار میگیرد، مخاطب همراهش است. فکر میکنم در فصل اول زودیاک، کمی با احتیاط گرداندن بازی را پیش میبرد و مراعات بازیکنها را میکرد. اطمینان دارم که خودش هم به این فکر کرده و در فصل دوم، به تغییر مدل گردانندگی بازی فکر کرده است.
از تجربه کار در نمایش خانگی و تفاوتش با تلویزیون بگویید؟
من تقریبا جزو اولین نفراتی بودم که نمایش خانگی را با سریال ساخت ایران تجربه کردم. ساخت ایران اولین سریالی بود که به صورت دی وی دی منتشر شد. این دو مدیا، تفاوتهای مشخصی دارند. محدودیتهای صدا و سیما، فیلمنامههایی که تثبیت میکند، ناظران پخشی که دارد با نمایش خانگی متفاوت است. فضای کار در پلتفرمها راحتتر است و به این واسطه، کارگردانها، نویسندهها به تبع آن بازیگران دستشان در کار بازتر است. اینها مواردی است که همه میدانند و البته خیلی هم پیچیده نیست.
به عنوان کسی که بخش زیادی از تجربیات کاریاش را به نقشآفرینی در سریالهای تلویزیون اختصاص داده، ممکن است که شما هم مثل خیلیها، نگران حال این روزهای تلویزیون باشید. از نظر شما تلویزیون چطور میتواند به وضعیت سابقش برگردد؟
تلویزیون باید به همه نظرات مردم توجه کند و برای همه اقشار مردم برنامه بسازد، نه فقط برای عدهای خاص. مدیران تلویزیون فعلی، تمرکزشان را بر چیزهایی گذاشتهاند که فقط و فقط خودشان قبول دارند در حالی که خودشان هم خیلی خوب میدانند که بخش زیادی از مخاطبشان را از دست دادهاند و به نظر میرسد که با این شیوهای که پیش میروند، خیلی هم برایشان مهم نیست. امیدوارم که این مدیران عزیز، تجدیدنظری در روند سیاستگذاریشان داشته باشند که تلویزیون مثل دهه هشتاد یا حتی اوایل دهه نود، دوباره به اوج خودش برگردد و با سریالهای پرطرفداری مثل ساختمان پزشکان و دودکش و باقی سریالهای خوب و موفق، مردم و مخاطب را برای خودش حفظ کند. من فکر میکنم مردم هنوز هم انتظار دارند تلویزیون به رسانه اصلی و ملی همه افراد جامعه تبدیل شود.
به سریال ساختمان پزشکان اشاره کردید؛ تیم سازنده این سریال، تجربیات خوبی در تلویزیون رقم زدند. به نظرتان جای خالی چهرههای دهههای قبل چقدر در تلویزیون احساس میشود؟
به نظرم بیشتر از جای خالی کسانی که در آن سریالها یا برنامهها کار میکردند، جای خالی برنامههایشان احساس میشود. این وضعیت، نتیجه مدل تصمیمگیری فعلی است. اتفاقا همان عوامل الان تجربیاتشان بیشتر شده و ممکن است در شرایط مطلوب، خیلی بهتر از قبل کار کنند. باز هم تأکید میکنم که تصمیمات تلویزیون مهم است و به نظرم خیلی هم جرات و جسارت ویژهای نمیخواهد. به هر حال آن برنامهها و سریالهای خیایان خلوت کن در همین تلویزیون، تولید و پخش شدهاند.
ترجیحتان کار در فضای کمدی است یا جدی؟
در حال حاضر به فضای کمدی نمیتوانم فکر کنم و راستش اصلا کمدی در من گم شده و دلایلش را هم همه میدانیم. اما به دور از شرایط فعلی، فضای جدی و درام را بیشتر دوست دارم.